2015. november 10., kedd

Múzeumok éjszakája ( okt. 3. )

Az elmúlt időszak legfontosabb eseményei közül kifelejtettem a Múzeumok éjszakáját (Lange Nacht der Museen). Kb. 12 Euroért (már nem emlékszem pontosan) lehetett venni egy jegyet, amivel közel 50 múzeumot lehetett látogatni október 3-án 18:00 és 01:00 között. Elég nagy feladat volt kiválasztani, hogy ennyi idő alatt melyeket érné meg a legjobban megtekinteni, így olyanok is felkerültek végül a listámra (pl. mert az egyik közelében volt), amit végül inkább kihagytam volna, nem érte meg....Legjobban az Albertinaba szerettem volna menni Edvart Munch norvég festő képei miatt. Már nagyon régóta rajongok értük, mert nagyon magával ragad a hangulatuk...ezeket szépen le is fényképeztem (szabad volt!) :). Remélem nem teszek semmi törvénybe ütközőt, ha ezeket ezúttal közszemlére teszem. :) Egyébként még a Leopold múzeumban Egon Schiele és Gustav Klimt képei is nagyon lenyűgöztek, de azokat sajnos már nem tudtam lefényképezni :( ...mert lemerült a fényképező, miért is ne....mivel elfelejtettem megnézni, hogy hogy állnak az elemek... :P

Holdfény I     1896


Női fej a parton (nekem elég furán hangzik, de csak így van....Frauenkopf am Strande/ Woman's head against the shore) 1899    - ránézésre rendkívül norwegian black metal :P


Madonna 1895/1902



Ennek sajnos már nem tudom a címét :(


Vámpír II 1895/1902


A sikoly 1893 (ezért sorba kellett állnom, hogy le tudjam fényképezni) 


A félelem 1896



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése