2015. november 14., szombat

Napsütéses hétvége Marcival - Belvedere, Kahlenberg

Nov. 7-8.: Marci nov. 6-án, pénteken este jött hozzám ismét. Másnap nem volt olyan nagyon jó idő, elég borús volt, de ettől függetlenül nem maradtunk egész nap itthon. Délután elmentünk a Schloss Belvedere udvarába. Nagyon szép, de jó időben biztosan sokkal szebb, a virágokat ugyanis már kiásták télre (akárcsak Schönbrunnban), így egy kicsit kopárabb, szürkébb hangulata van.

Szombattal ellentétben vasárnap viszont olyan nagyon gyönyörű idő volt, hogy teljesen elfeledtette az előző napi szürkeséget. Hihetetlen, novemberben szerintem még soha sem tapasztaltam ilyen jó időt. Kb. 18-20 fok volt átlagosan, de amikor a napon voltunk, szerintem több is, tényleg rövid ujjús idő volt. Nagyon örültem, hogy végre Marci is láthatta Bécset napsütésben, nem csak esőben. :) Az utóbbi 1-2 hétben mindig napsütésre ébredtem, ezért is bosszantott nagyon, hogy mire megjött, megint elromlott az idő. A tavaszi időt kihasználva busszal felmentünk egy nagyon szép kilátóhelyre, Kahlenbergre. Innen az egész várost be lehet látni. Amikor felértünk, nagyon sok ember volt a kiépített kilátónál, így inkább el is indultunk lejjebb. :P A hegyoldal tele van szőlőbirtokokkal, és találtunk egy nagyon jó piknikre alkalmas helyet a szőlőtőkék mellett tökéletes kilátással, itt ebédeltünk meg.

Felfelé busszal mentünk, lefelé viszont gyalog. Közvetlen busz vitt fel Heiligenstadttól a kilátóhoz, így elég egyszerű volt a megközelítés. Tavasszal viszont majd felfelé is kinézünk valami jó túraútvonalat. Útközben már lent a lakórésznél az egyik utcában összetalálkoztunk egy nagyon aranyos macskával. :) Odajött hozzánk, nagyon barátságos volt, és engedte, hogy simogassuk *.* Nagyon szép, ápolt félperzsa szobacica volt. Amikor fényképeztünk, persze mindig elkezdett mászkálni, így éppen soha nem nézett a kamerába, aztán pedig a fű legelésével volt elfoglalva. :P

Amikor leértünk, felszálltunk a metróra, és egy kicsit kinéztünk még a Donauinselre is. Innen látni lehetett ismét Kahlenberget is.

Ez volt az eddigi legjobb hétvégém itt, ilyen ideális időben, jó programmal, Marcival. :)